Add Comment |
Recent commentsRe:| show fullPostaram się pracować dalej, choć na dobre efekty nie ma się co nastawiać ;) Ogólnie 2 stacje w Södertälje są całkiem przyjemne - widoczne Centrum oraz stacja węzłowa Södertälje Hamn - ostatnia w całym pobliżu Sztokholmu sterowana z lokalnej nastawni... Posted by Rafał Stec on 09.01.2011 17:59:02 Jak wszędzie, w zimie stare wraca do łask bo nowe zawodzi... Posted by bocian (guest) on 09.01.2011 10:21:17 pracuj dalej ;)Ładne foto "kolejowego końca świata". Dobra pora dnia na takie statyczne ujęcia. Posted by wg (guest) on 08.01.2011 23:46:18 Photo Location Map |
Recent comments
Re:
| show fullshow summaryPostaram się pracować dalej, choć na dobre efekty nie ma się co nastawiać ;) Ogólnie 2 stacje w Södertälje są całkiem przyjemne - widoczne Centrum oraz stacja węzłowa Södertälje Hamn - ostatnia w całym pobliżu Sztokholmu sterowana z lokalnej nastawni...
Postaram się pracować dalej, choć na dobre efekty nie ma się co nastawiać ;) Ogólnie 2 stacje w Södertälje są całkiem przyjemne - widoczne Centrum oraz stacja węzłowa Södertälje Hamn - ostatnia w całym pobliżu Sztokholmu sterowana z lokalnej nastawni (modernizacja i budowa 2 toru na odcinku Centrum - Hamn już rozpoczęte).
Odnośnie taboru - być może francuskie wyroby niezbyt nadają się do tej strefy klimatycznej (ach ta globalizacja ;) ). O zgrozo nawet przednia szyba musi mieć system dodatkowego ogrzewania, gdyż jeśli jej temperatura spadnie poniżej +8 stopni, to łatwo pęka/kruszy się! Dlatego komputer pokładowy odmawia jazdy jeśli grzanie lub czujniki są uszkodzone (podobno defektuje się na to!)
Posted by Rafał Stec on 09.01.2011 17:59:02
Jak wszędzie, w zimie stare wraca do łask bo nowe zawodzi...
Posted by bocian (guest) on 09.01.2011 10:21:17
pracuj dalej ;)
Ładne foto "kolejowego końca świata". Dobra pora dnia na takie statyczne ujęcia.
Posted by wg (guest) on 08.01.2011 23:46:18