Pociąg regionalny 313 relacji Drammen - Oslo S - Lillehammer mija zabudowania stacji Strandlykkja na tle największego jeziora Norwegii - Mjøsa. Jak widać linia jest w trakcie "prostowania" i rozbudowy do dwóch torów (jeden z nich widoczny w dolnym fragmencie kadru), więc za jakiś czas widok w tym miejscu mocno się zmieni. A co do tytułu - norweski wariant pojazdów tej rodziny najbardziej odpowiada mi wizualnie zarówno pod względem kształtów jak i malatury - wersja dla PKP IC niestety estetycznie daleko w tyle za Norwegami...
Intercity jest nowszej generacji. Norweski mimo, że krótszy to ma w zamian ponad 2 razy większą moc i Vmax 200 km/h... I to mimo, że (w zależności od wersji) jest przeznaczony do jazd ledwie do 90 lub 180 minut.
Intercity jest nowszej generacji. Norweski mimo, że krótszy to ma w zamian ponad 2 razy większą moc i Vmax 200 km/h... I to mimo, że (w zależności od wersji) jest przeznaczony do jazd ledwie do 90 lub 180 minut.
Recent comments
Flirt
Intercity jest nowszej generacji. Norweski mimo, że krótszy to ma w zamian ponad 2 razy większą moc i Vmax 200 km/h... I to mimo, że (w zależności od wersji) jest przeznaczony do jazd ledwie do 90 lub 180 minut.
Posted by vredny (guest) on 10.05.2015 20:13:02