Okazuje się, że cały plan może spełznąć na niczym - NSB właśnie dostało dodatkowe fundusze, które postanowiono przeznaczyć na wymianę sieci trakcyjnej na odcinku Kongsvinger - Lillestrøm. Na chwilę obecną zapadła decyzja, by roboty prowadzić w godzinach...
Okazuje się, że cały plan może spełznąć na niczym - NSB właśnie dostało dodatkowe fundusze, które postanowiono przeznaczyć na wymianę sieci trakcyjnej na odcinku Kongsvinger - Lillestrøm. Na chwilę obecną zapadła decyzja, by roboty prowadzić w godzinach 9-14, co praktycznie eliminuje sens wprowadzania 2 z 3 par szybszych połączeń, gdyż cały zysk czasowy zostałby zniweczony koniecznością wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej. Na chwilę obecną wciąż nie wiadomo co będzie kursować od sierpnia.
Konkurencją dla samolotu raczej nie będzie, a ograniczając dostępność dla podróżnych nie jadących w pełnej relacji raczej nie spodziewam się sukcesów. Co do czasów jazdy - jak to na linii jednotorowej są duże rozbieżności poszczególnych kursów, więc...
Konkurencją dla samolotu raczej nie będzie, a ograniczając dostępność dla podróżnych nie jadących w pełnej relacji raczej nie spodziewam się sukcesów. Co do czasów jazdy - jak to na linii jednotorowej są duże rozbieżności poszczególnych kursów, więc podaję przedziały ;) Obecnie czas jazdy ze Sztokholmu do Oslo w zależności od kursu wynosi 5:38-6:14, od sierpnia będzie to 4:33-5:04. W kierunku przeciwnym mamy odpowiednio 5:48-6:09 i 4:54:5:02, czyli średnio powiedzieć można że godzinę krócej, ale to tylko dzięki zlikwidowanym postojom.
Posted by Rafał Stec on 11.05.2015 00:12:37
Czas jazdy
Ile do tej pory wynosił czas jazdy i ile będzie po skróceniu? Ciekawe, czy teraz będzie to jakaś realna konkurencja dla samolotu?
Recent comments
Chyba nic z tego nie będzie :)
| show fullshow summaryOkazuje się, że cały plan może spełznąć na niczym - NSB właśnie dostało dodatkowe fundusze, które postanowiono przeznaczyć na wymianę sieci trakcyjnej na odcinku Kongsvinger - Lillestrøm. Na chwilę obecną zapadła decyzja, by roboty prowadzić w godzinach...
Okazuje się, że cały plan może spełznąć na niczym - NSB właśnie dostało dodatkowe fundusze, które postanowiono przeznaczyć na wymianę sieci trakcyjnej na odcinku Kongsvinger - Lillestrøm. Na chwilę obecną zapadła decyzja, by roboty prowadzić w godzinach 9-14, co praktycznie eliminuje sens wprowadzania 2 z 3 par szybszych połączeń, gdyż cały zysk czasowy zostałby zniweczony koniecznością wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej. Na chwilę obecną wciąż nie wiadomo co będzie kursować od sierpnia.
Posted by Rafał Stec on 05.06.2015 18:36:35
Re: Czas jazdy
| show fullshow summaryKonkurencją dla samolotu raczej nie będzie, a ograniczając dostępność dla podróżnych nie jadących w pełnej relacji raczej nie spodziewam się sukcesów. Co do czasów jazdy - jak to na linii jednotorowej są duże rozbieżności poszczególnych kursów, więc...
Konkurencją dla samolotu raczej nie będzie, a ograniczając dostępność dla podróżnych nie jadących w pełnej relacji raczej nie spodziewam się sukcesów. Co do czasów jazdy - jak to na linii jednotorowej są duże rozbieżności poszczególnych kursów, więc podaję przedziały ;) Obecnie czas jazdy ze Sztokholmu do Oslo w zależności od kursu wynosi 5:38-6:14, od sierpnia będzie to 4:33-5:04. W kierunku przeciwnym mamy odpowiednio 5:48-6:09 i 4:54:5:02, czyli średnio powiedzieć można że godzinę krócej, ale to tylko dzięki zlikwidowanym postojom.
Posted by Rafał Stec on 11.05.2015 00:12:37
Czas jazdy
Ile do tej pory wynosił czas jazdy i ile będzie po skróceniu? Ciekawe, czy teraz będzie to jakaś realna konkurencja dla samolotu?
Posted by vredny (guest) on 10.05.2015 19:51:20