Galeria zdjęć Rafała Steca

Tymczasowy śmietnik fotograficzny, podejście drugie ;) Skoro raczej nie poznam PHP, to raczej nie uda mi się go lepiej skonfigurować ;)

Home / User comments

Filter
Display

  • Lukasy - Monday 30 January 2017 18:15
    Prawdę mówiąc to do wszystkiego idzie przywyknąć - a ja nie zaliczam się do grona wymagających widzów :wink: Będę zaglądał, chociaż nie ukrywam, że głównie dla nowych zdjęć, bo z pewnością jest co oglądać :smile:
  • mormax - Sunday 29 January 2017 16:33
    @Lukasy: Tak jak napisałem na starej stronie jest to okres próbny, decyzja o przeprowadzce nie jest jeszcze prawomocna, czekam na uwagi użytkowników. Mnie osobiście kilka rzeczy się nie podoba (i nie wiem jak je zmienić :wink: ), stąd zostawiam możliwość pozostania w starej formie.
  • Lukasy - Sunday 29 January 2017 09:43
    Cholera, kolejna zakładka do odwiedzania przybyła :biggrin:
  • mormax - Sunday 15 January 2017 00:52
    Zgodnie z warunkami przetargu, prace miały zostać zakończone w dniu wykonania zdjęcia :smile:
  • - Monday 9 March 2015 21:37
    [b]Re: Data[/b] Owszem, na prawo od opisu jest taki parametr, dzięki za zwrócenie uwagi na zły rok :wink:Co do projektu - zobaczymy jak szybko skończy mi się "paliwo" :wink:
  • wg - Monday 9 March 2015 16:24
    [b]Data[/b] Data wykonania zdjęcia to to takie małe szare obok opisu? A foto pod względem formy i treści jak zwykle ciekawe. Trzymam kciuki za powodzenie projektu "raz w tygodniu". :wink:
  • - Sunday 15 February 2015 23:34
    [b]Re: Prędkości[/b] W nowym torze to 125 km/h dla składów tradycyjnych, 160 km/h dla oszukujących prawa fizyki :wink: Stary odpowiednio 105/135 km/h, także różnica jest, ale tylko na odcinku 1 kilometra.
  • - Sunday 15 February 2015 21:15
    [b]Re: Wyższa kultura[/b] Nie zwracałem uwagi robiąc zdjęcia, ale jakieś 5-10 osób!
  • - Sunday 15 February 2015 21:10
    [b]Re: Retro[/b] Hmm, co do kolorów, to maszyna jest w malowaniu i własnością SJ AB, która cały swój tabor wagonowy maluje na czarno od kilku lat - w tej chwili wszystkie lokomotywy oraz zdecydowana większość wagonów już są w takich barwach. Wagony (poza barem) należą do SSRT, tworu w stylu PKP S.A., który zachował trochę lokomotyw i wagonów w czasie rozczłonkowywania kolei państwowych w 2001, a udostępnia je do wykonywania przewozów "misji publicznej" czyli niedochodowe pociągi nocne na północ. Obsługę tych nocnych przerabiało już kilku prywaciarzy, a od kilku lat wykonuje ją SJ Norrlandståg, spółka córka SJ AB, stąd też czasem można spotkać pożyczki taborowe od spółki matki. Planowo skład powinien wyglądać np. tak jak [url=http://mormax.cba.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1254]TU[/url].
  • vredny - Sunday 15 February 2015 20:42
    [b]Prędkości[/b] Orientujesz się może jakie są prędkości po tych łukach? I czy dla nowego jest większa?